Förkylt

Tack, då kom förkylningen tillbaka igen. Kände av halsen liten i helgen och trodde inte det skulle bli värre. Men det var precis vad det blev. Jag har snorat och nyst om vartannat. Knaprat Ipren och bitit ihop på jobbet. Kvällen har spenderats i soffan, ingen träning med andra ord.
Jag hoppas jag mår bättre i morgon, annars blir det svårt att jobba kväll på Varda om jag är lika snörvlig som idag. :( Måttligt fräscht att servera som jag är nu.

Ikväll bokade jag även biljetter för Summerburst 2012!! Shit så kul det kommer bli! Den här gången är det i hela två dagar. 15-16 juni, som jag längtar!! :)

Har mycket att se fram emot. Avicii i mars och summerburst i juni. :) underbart!

Utanför har snön lagt sig på marken, jag har smaskat i mig julskinka på knäckemackor, druckit glögg och ätit pepparkakor. Julstämningen infinner sig sakta men säkert.

Härliga måndagskväll! Minus den eländiga förkylningen..

Dags att sova och bli frisk! :)

Hoppas vädret blir lika grymt som sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0