Dan före dan

före dopparedan.. Julen närmar sig och jag har tappat den julkänslan som jag fick under min bakvecka.
Jaja, den infinner sig nog på själva Julafton. :)

Igår rev jag och Sebastian av ett rygg/biceps pass som har satt sina spår idag, träningsvärken kom som ett brev på posten.

6set marklyft
3set chins
3set kryssdrag i c.c
3set sittande rodd i kabel
3set hantelcurl
3set enarmscurl i kabel


Körde dropset på i princip alla övningar.

Tog även en långprommis tillsammans med Satu, riktigt skönt även om vädret kunde vart lite bättre. Så himla grått och tråkigt ute. Ge mig snö! Men i lagom mängd.



Idag har jag haft en vilodag från gymmet. Välbehövlig då jag känt mig sjukt trött i både kropp och knopp.
Sjunker istället ner i soffan framför Sagan om Ringen.

Hoppas ni har det bra i julstöket! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Sv; FF är tanken.. Men får se hur före bilderna blir. :P Kanske inte vill visa dem ;)

2011-12-23 @ 22:46:45
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: petra

Vad fina Ni är tjejer!!!

2012-01-04 @ 23:17:39
URL: http://petrakardell.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0