Times are changing...

Efter lite mer än 2.5 år på Friskis&Svettis så har jag bestämt mig för att vidga mina vyer. Jag jobbar månaden ut innan nästa jobb drar igång, från och med 1 september hittar ni mig på Intersport Mega Store på Erikslund shoppingcenter. Butiken öppnar den 22 september tillsammans med resterande, det kommer bli stort!! :D
Utöver Intersport så kommer jag även fortsätta jobba extra på Restaurang Varda, vilket känns oerhört kul. :)
Det kommer med andra ord bli en mycket händelserik höst.. Lite läskigt att lämna den trygga vardagen för ngt nytt, men väldigt spännande!
Kommer sakna kollegor, funktionärer och motionärer. Men jag försvinner inte därifrån helt och hållet, då jag kommer fortsätta som funktionär i någon form. Först och främst som ledaruppföljare under höstterminen.

Dagens träning blev rygg. Mycket folk idag igen, så ordningen blev omkastad helt då i princip allt var upptaget.

3set Latsdrag i kabel
3set Rodd i kabel
3set Enarms Hantelrodd
3set Liggande hantelrodd på lutande bänk.
3set Chins
Det här hade jag ju velat köra först.. men fick bli sist då det var tryck på assisted chin/dip maskinen.
Med andra ord blev det inga chins på egen hand, utan det fick bli excentriska rackare istället.





Det är fasiken inte lätt att ta kort på ryggen.. varje kort blev suddigt! Men det är i alla fall dagens formstatus.
I have a lot to work on..

Nu kvällspromenad sedan soffhäng och film.
Hoppas ni haft en gó dag! :)


Kommentarer
Postat av: Viktor M

Saknaden kommer vara enorm!! :)

2011-08-11 @ 20:34:36
Postat av: Maria

Vi shoppade på Erikslund i torsdags, synd att du inte var där då ;)

Kram <3

2011-08-13 @ 12:25:24
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: hannah

ibland behöver man se nytt o ibland är det bra att se nytt! :D Kommer ju sakna dig men desto större konto på intersport ;)

2011-08-15 @ 20:35:32
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: stefan

Vackert.

2011-08-19 @ 21:57:27
Postat av: Fanny

Tack Stefan :)

2011-08-22 @ 17:53:14
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0