Sista av mycket.

Idag har jag gjort mycket för sista gången.
Min mail, mitt skrivbort, mitt skåp, min dator är alla rensade. Nycklar återlämnade. tårar har trillat på min kind. Det känns jätte skumt och poletten trillar nog ner i morrn när jag inte svänger av mot Rocklunda utan fortsätter till Erikslund.
Men det är men spänning och nyfikenhet som jag börjar mitt nya jobb i morgon. Det kommer bli bra, det är jag övertygad om. :)

Idag blev det ett armpass efter jobbet.
Kändes himla bra!

3set Pushdown i kabel
3set Bicepscurl i kabel
3set Liggande tricepspress m. hantlar
3set Sittande hantelcurl
3set Tricepspress m. rep ovanför huvudet
3set 1-armscurl i kabel


Nu är det sängen som gäller, vill ju vara relativt pigg i morgon! :)



Tack underbara Marita för det fina ljuset.. passar perfekt i sovrumsfönstert och doftar så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Heja tösabiten!! Du får tänka "Idag är början på resten av mitt liv". Och jag håller med om att det blir bra det här!

Älskar dig av hela mitt hjärta!

Pussokram!

2011-09-03 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0