Rutinerna är tillbaka

Efter semestern drar rutinerna igång, längtar nästan tills det har gått ngr veckor och allt flyter på som det ska igen. :)
Glömde ju skriva om gårdagens träning, så det kommer nu tillsammans med dagens.

Måndag - Axlar & Mage

Uppvärmning i kabel, utåtrotation och sidolyft
3set Hantelpress
3set Hantellyft åt sidan
3set Kryssdrag i kabel - superset - Hängande benlyft
3set press bakom nacken i smith


Idag har jag en härlig träningsvärk i axlarna, körde drop på 3:e setet på alla övningar.

Tisdag - Armar


3set Hantelcurl
3set Bicepscurl m. rep i kabel
3set Skivstångscurl
3set Liggande tricepssträck m. hantlar
3set Pushdown i kabel
3set Sittande tricepssträck m. hantlar




Mina små armar har äntligen fått sig en genomkörare efter två veckors vila.. ;)

Hade passning av Jennifer idag så jag fick möjligheten att köra på lite tyngre, vilket jag hoppas kommer kännas av i morgon. :)

Nu blir det chill i soffan innan det är dags för sängen.
Började kolla på en film igår som jag fick stänga av då jag fick jordens huvudvärk, så det var bara att kasta in handduken för dagen.
Gör ett nytt försök ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Avis!! Flytta hem igen å se till å ta me mig ;) Har haft ledigt därifrån i sommar å sååå seeeeeegt att komma igång igen, men ditt "go" smittar iaf alltid :)

2011-08-09 @ 22:28:53
URL: http://minibjuhrs.blogspot.com/
Postat av: Fanny

hihi.. ;) vore för din skull då! Härligt att det smittar av sig, bara in och köra nu Lovisa!!! :D

2011-08-11 @ 10:12:21
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0