Inte enligt planen

Det blev inte ben idag utan armar/chins.
Men i morgon blir det ben med Satu, som vi ska mosa! :)

3set Chins
3set Tricepspress i kabel
3set Bicepscurl m. Z-stång
3set Tricepspress ovanför huvudet m. rep i kabel
3set 1-arms bicepscurl i kabel
3set 1-arms tricepssträck m. hantel


Har bakat en sjuuuukt jäkla god kladdkaka ikväll som jag tänker bjuda kollegorna på i morgon. Sista personalmötet på F&S, så jag kände att det var läge att bjuda på ngt smarrigt. :)

Då den inte är helt klar så bjuder jag på ett kort på godbiten i morgon.

Avslutade kvällen med en film (som vanligt) Lincoln Lawyer, riktigt bra rulle om ni frågar mig.



Natti natti, dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0