Ben.nu

Äntligen fick jag till benpasset för den här veckan!

3set Liggande lårcurl
3set Split squat med bakre benet på bänk
3set Benpress m. viktskivor (45 graders lutning)
3set Raka marklyft
3set Benpress i maskin
3set Benspark



Passet gick bra. Men jag hade inte lika bra power i spirorna som jag brukar ha. Beror garanterat på att jag käkat för lite under dagen. Inte bra att slarva med maten!

Resten av dagen har spenderats till att städa här hemma, det var verkligen dags och det är så skönt att ha det ur världen. För ett tag i alla fall.

Nu känner jag mig rätt så seg... soffan är min bästa vän ikväll och jag sjunker ner i den framför Batman Begins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0