Snabba bud!

Beställde protein från MM Sports i går och idag fick jag leverans, det kallar jag snabba bud! I like it! :)
Ville prova ngt nytt så jag slog till på omtalade Body Science, klickade hem smakerna Päronsplit och Mintchoklad, den första var galet god!! Som att dricka en glass, men så mkt nyttigare :)




Så till dagens pass, kände mig stark men samtidigt trött på ngt konstigt sätt, jag skyller på lite sömn de senste dagarna.

Axlar, mage och chins

5set militärpress i smith

3set rotatorcuffen i c.c

3set lyft åt sidan i c.c

3set hantelpress

3set hantellyft åt sidan, dropset

3set kryssdrag i c.c
- superset - hängande benlyft

3set chins m. hjälpvikt

Dags att fixa matlådor, sedan sängen.. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har båda dom smakerna och dom är gudomligt goda!! Beroendeframkallande =)



Ha en trevlig valborg!

2011-04-30 @ 09:07:51
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Eller hur! Jag är frälst :)



Tack, hoppas du hade en trevlig valborg!

2011-05-02 @ 22:08:10
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0