Lördag & Rygg

Dagen har gått i ett.. Startade med en morgonpromenad, inhandling av frukost, sedan gym, mat och lördagsmys.

4set chins m. hjälpvikt, avslutade varje set med ngr negativa

3set rodd i cable

3set smala latsdrag

3set marklyft

3set hantelrodd

3set skivstångsrodd i smith




I väntan på smithen ledsnade jag på några killar som snackade en massa skit mellan varje set och skulle köra två övningar. (Hade vart fram tidigare och frågat om dom hade många set kvar) Jag sa snällt att jag tyckte dom kunde visa lite hänsyn till de andra som också ville använda den, men det fick ena killen lacka ur totalt!! "får man inte snacka eller" vad ett av hans svar.. Visst får man snacka, men gör inte det på andras bekostnad.. :( Sånt kan störa mig riktigt mycket, då jag är där för att träna och inte snacka skit med mina polare... Vad tycker ni?? Har jag fel??

Bingen nästa, i morrn är det prioträning vilket innebär axlar :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lennart

men d e ju roligare att snacka än att träna... hur mkt skrot jag än lyfter blir jag ändå inte nå sygg... lev och må skål

2011-04-17 @ 02:33:06
Postat av: Petra

Ganska dålig attityd på vissa på rocklunda tycker jag :/ Många gäng som bara snackar skit o beter sig illa. Helt rätt att säga till! Hoppas du sa något mera tillbaka sen när du fick den kommentaren :)

2011-04-17 @ 06:21:29
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Fanny

Lennart: Klart det är roligt att snacka, men man kan ju välja tillfällena då man gör det. :) Lev å må du med!



Petra: Ja, tyvärr så måste jag hålla med dig där. Oja.. :) Men han förstod inte alls varför jag tyckte som jag tyckte.

2011-04-17 @ 10:30:43
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Helt rätt Fanny!! Snacka skit kan dom göra sen! De är väl bara att låta dig använda maskinen å göra ditt så kan de fortsätta ditt skitsnack!

Låt inte dom hindra dig :)

2011-04-17 @ 12:36:26
Postat av: Anna

Åååh, jag blir så irriterad på folk som står och snackar på gymmet! Gå och sätt er på ett fik eller nåt i stället om ni ska snacka, på gymmet tränar man!

2011-04-17 @ 14:04:41
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: sophie

haha idioter!

Alla är faktiskt riktigt bakom flötet på rocklunda, har tjaffsat med flera där för att dom står i samma maskin i hundra år!! bra att du sa till dom:)

2011-04-17 @ 19:50:53
URL: http://sophiestraning.shapemeup.se
Postat av: Fanny

Angelica: Eller hur!! ;)



Anna: Vilken tur att vi tycker lika :)



Sophie: Jag kan nog hålla med dig lite där, men jag vet inte om det är sämre på RL än på BV?

2011-04-18 @ 23:21:25
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0