Lite allt möjligt

Idag körde jag lite mix, blev nämligen triceps, axlar och chins.

Axlar

3set Utåtrotation i cable

3set Lyft åt sidan i cable

3set Militärpress i smith

3set Hantellyft åt sidan

Triceps

3set Pushdowns i cable m. rep

3set Liggande press m. hantlar

3set pushdowns i cable dropset till failure

Slutligen det jag borde börjat passet med..


3set chins, några med hjälpa resten negativa


Jag har lagat mat inför kommande dagar, nu är det dags för kvällis (kvällsmål) innan jag stupar i sängen.

Sov gott raringar!



Från Josses fest i lördags..


Kommentarer
Postat av: Satu

Hejje! Tisdag idag. Hur ser din dag ut? Träna ihop? :) Smsa mig gärna :)

2011-04-05 @ 10:06:50
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0