Frustrerad

Känner mig för tillfället frustrerad över att jag inte tar mig tiden att köra på med träningen, så som jag egentligen vill. För jag vet att jag kan, allt sitter bara i mig själv, det finns ingen annan att skylla på. Jag vet ju varför jag gör det här och jag älskar det jag gör, men JAG VILL MER!
Idag blir det vila pga en anledning, förhoppningsvis kommer ni få ta del av den anledningen framöver. :)

I morgon är det äntligen fredag, jobbar bara till 13.15, sedan blir resten av dagen fylld med massa trevligheter. Ett litet möte, träning med Henny och sedan film med sällskap.
På schemat står Ben, längtar efter att känna blodet fylla benmusklerna till max, love the feeling!

Hoppas på fint väder i helgen, då ska jag ta årets första löptur utomhus.



Gammal bild från förra våren..

Allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så kan du ju inte göra man blir ju nyfiken... vill veta nledningen ;) hihi



Blir lite tight för mig på måndag, bilen ska in och byta däck, ska på massage och en hel jävla massa annat skit som man fått för sig att man ska trycka in sin lediga dag. Puuuh



Men nästa vecka?

2011-04-07 @ 17:08:24
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Linda

Löpning är sååååå lovely!

Kram

2011-04-07 @ 17:40:23
URL: http://ensysterenbror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0