Back in town!

Då var jag på hemmaplan igen, gled in i en stad som doftar och känns som sommar. I like it a lot!! :D
Har handlat lite och hämtat ut mitt paket från H&M, så nu ska jag testa kläderna innan sängen.

Jag ser verkligen fram emot morgondagens träning, som jag längtat efter 3 dagars vila.

Det är alltid jobbigt att åka hem från norrland, men samtidigt skönt att komma till mitt krypin. Blandade känslor det där!

Från och med den här veckan så kommer man kunna köpa Celsius i dess nya utseende. Jag ser verkligen fram emot att Citron/lime kommer tillbaka, då jag hört att den ska vara riktigt god. 

Så ut och bunkra upp med denna bumbibärssaft ;)



Klicka på bilden så kommer ni till facebooksidan, tryck sedan på gillaknappen. :)

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Alexi

Förstår känslan. Kul att du hade det bra iaf. Hoppas du får en toppentisdag!

2011-04-26 @ 13:02:30
URL: http://alexistraning.blogspot.com
Postat av: Sanna

Vilken smak på Celsius gillar du mest?

2011-04-26 @ 16:01:41
Postat av: Fanny

Alexi: Tack, hoppas även din tisdag var toppen. :)



Sanna: Jag gillar faktiskt alla, men ska jag välja blir det Jordgubb/kiwi eller Cola.. Men tror att Citron/lime kommer bli en ny favorit.

2011-04-27 @ 10:53:23
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0