Axlar med Jennifer

Idag blev det ett pass med Jennifer, axlar och mage. Tjejen kämpade på riktigt bra, nu är det bara för henne att fortsätt precis så på varje pass. ;)

Uppvärmning 3set lyft åt sidan + 3set Rotatorcuff i cable

3set hantellyft åt sidan med dropset

3set militärpress i smith, sista set dropset till failure

4set kryssdrag i cable


3set lyft åt sidan i cable

Mage

3set Hängande benlyft

3set crunches i cable


Idag har jag vart grymt duktig i mitt kära hem! Tvättat kläder och påbörjat min vårstädning. :) Har bara sovrummet, badrummet och spisen kvar, sedan är hela lghten som ny. Det är verkligen en befrielse att få detta ur världen, allt damm försvinner ju inte av sig själv.

Den här veckan jobbar jag bara måndag och tisdag, sedan bär det av mot kära Norrland, hem till Stensele. Som jag längtar! ♥

Kvällen har spenderats i soffan med Vicky och Kicki, vi såg Never Let Me Go, seg och skum men budskapet var bra.  "Kanske ingen av oss verkligen förstår vad vi har upplevt, eller känner att vi har haft tillräckligt med tid."

Avslutar kvällen med en ny favorit..


Kommentarer
Postat av: Christer

Låter som ett grymt pass

2011-04-18 @ 13:33:19
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Fanny

Det var det :)

2011-04-21 @ 16:26:59
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0