Söndag med ångest..

Då var den här igen i vanlig ordning, suck..
Har slappat i soffan, icke bakis vilket är såå skönt!

Blev rätt sent igår, men klev ändå upp vid 10.. inte så lång sovmorgon trots allt..
Tack chicas för en trevlig kväll! :)
Börjde kvällen hemma hos söta Anna..





Snodde bilderna av Karin..

Fortsatte sedan till housekvällen på Pluto..
Men jag kan inte påstå att det var ngn höjdare, köttmarknad AB.. Inte min kopp te direkt!
Vi drog oss mot BMB efter tolvsnåret, men kön var så drygt lång och långsam.
Jag valde att avvika, då jag ändå inte var så sugen på att spendera ca en timme i trängseln där inne.
Det blev mat på donken istället.. :)

Nu är det städning på hög nivå, sedan ska mat vägas och lådor fixas.
Spinning 18:15, Vicky joinar mig, kommer bli skitkul! :D

Spenderar nog resten av kvällen i soffan.. försöka bota min ångest på ngt sätt..
Men hur??
Hoppas på sällis av Vicky och Kicki.. då blir den inte lika påtaglig..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

WIHO! Kul att du kom :D Måste göras om! Plutos musik sög verkligen... och jag som gillar house, men hallå? DRA EN GRÄNS! ;)

2010-09-26 @ 22:57:11
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0