Right above it

Idag har dagen gått rysligt fort!
Eftersom Pappa och Joel är på besök, så fick träningen vara idag.
Det är ju inte så ofta som jag får träffa dom, så all tid tillsammans är guld värd.



Nu sitter vi alla med varsin dator i knäet, sneglar på Idol och snackar skit.
Multitasking kallas det nog ;)

Så var det snart helg, sinnes vad tiden går fort...
Jag kan liksom inte sluta dra upp det!
Nästan läskigt fort... fan, snart är man 30 (ca 3½år kvar)
Inte kommer jag att drabbas av ngn 30-års kris, absolut inte ;)

Dags att släppa er och återgå till halva familjen.



Kommentarer
Postat av: Elin [D.Y.T]

Tack det är bara bra med mig! =) .. tur att jessica ska laga den på fredag =)))

2010-09-30 @ 00:39:17
URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0