Pure pain..

Fy fasiken vilket bra benpass vi fick till idag.. jag kommer helt klart känna av det i morrn!
Kändes som mina ben och rompa svällde och blev dubbelt så stora.. :P

Benspark 1x10, 3x8
Bencurl 3x8
Knäböj i smith (upptaget på alla fria stänger) 3x8
Utfallsgång 3xmax med vikt, 1gång utan vikt..
Sittande vadpress 3xmax


Kicki och Vicky kämpade på riktigt bra! :D
Ska bli skönt att få känna av träningsvärken som jag vet kommer komma krypandes..
Love it!

Körde även ett spinningpass på lunchen idag, då det blivit missförstånd mellan en ledare och vikarie.
Vilken tur att jag var på plats och kunde köra..
Dock med lånat pass (hade min cdskiva hemma) men var rätt spännande att inte veta vad det var för musik..

pappa och Joel kommit hit, ska bli så mysigt att ha dom här i ngr dagar.. ♥

Ska ta och vara social innan det är dags att sova.



Kära lillebror...

By the way, vill ha sådär mörkt hår igen...

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt pass! Blir så sugen själv på att gå ned och köra ett tufft pass.



Du passar bra i det mörka håret. Hur pass mkt ljusare har du nu? Funderar du på ett besök hos frisören? :-)

2010-09-29 @ 11:28:10
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0