Nya vänner till fossingarna..

Mötte upp Kicki på stan efter jobbet.
Köpte en blomma till Malin och gick förbi nyöppnade VeroModa för att säga hej.
Kika en snabbis sedan raka vägen till Team Sportia.
Så var ett par av skorna kirrade.. ROSA skitsnygga NIKE att glida runt med inne på gymmet.
Easytone får vänta, vill ju ha dom vit/röda.. men kommer inte förrän jan/feb.. :(
Annars vill jag ha svarta, men dom var ju mkt dyrare. Hmm, ska klura på det..

Nya gallerian Igor är grymt fräsch, ett lyft för centrum helt klart!
Finns ett Ben&Jerrys fik!!! De ni mina Ben&Jerrys älskande vänner ;)



Min nya darlings..

Lite missvisande bild, då det blänker.. men dom är knallrosa!! :D

Fick med mig en annan liten påse hem, två armband, tre örhängen, ett halsband och underkläder.



Allt från Cubus..

Ben står på schemat idag, men det går fasen inte..
Är grymt stel i baksida lår, sedan har jag ju lovat att hänga med Karin och Anna på JYMPA!! :O i morrn.
JAG på jympagolvet... fattar inte hur jag kunde gå med på detta, gymråtta som ja är.
Jaja, bara bita i det sura och stå upp för mitt ord..
Medel/intensiv, så jag vill inte ha sega ben i morrn.. kommer vara nog träligt iaf :P
Ben på söndag, bröst och mage efter jympan.

Äntligen helg, kvällen kommer spenderas i soffan kikandes på Idol och film.
Orkar inte göra många mer knop, då morgondagen är fullspäckad.
Utgång för att lyssna på Housemusik på Pluto, men inge alkohol!
Blir cola eller redbull för mig.. :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ka

Hahah wohooo vi kommer ha det skooj på jympan ;)

2010-09-24 @ 21:13:59
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0