Maxat is the shit!

SpinPuls är verkligen ngt som jag kan rekommendera!
Pulsen ger dig en ärlig, faktisk och direkt feedback på hur hårt du verkligen arbetar.
Med hjälp av pulsband och intensitetsmätare kan du följa din egen ansträngningsgrad.
Riktigt kul att ha ngt att jobba mot.. :)
Svettigt, bitvis sjukt jobbigt och galet kul! Kan det bli bättre?



Idag var det dock riktigt segt i benen, jobbade som aldrig förr och hade svårt att få benen att orka med.
Detta resluterade i att det var svårt att orka hålla pulsen i gul zon, (där det är mkt ansträngande att ligga) men det gick.
Jag var HELT slut, men sååå nöjd! :)



Nyduschad, färdigtränad och njuter av en kväll i soffan..

I morrn jobbar jag kort dag, slutar 13.00 och ska direkt ner på stan för att fynda lite.
Nya träningsskor står på inköpslistan, får väl se om ngt mer slinker ner.. ;)
Blir nog ett par easytone som promenadskor och ett par sjukt snygga rosa nike att ha på gymmet.

Träningen som väntar är ben, älskade och hatade ben..
Sedan hem och njuta av fredag och helg!

Nu fortsätta min kväll i soffan, sedan knoppa tidigt då jag ska upp före 6 i morrn.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Karin

haha sen kan vi lysa på gymmet i våra roza skor :D De lyser verkligen!!

2010-09-23 @ 21:18:42
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Josse

Du hittade kameran på datorn ? :D

2010-09-23 @ 21:58:39
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Easytone rekomenderas Gick på 1 timmes promenad med Critte igår i mina Easytone och shit vilken träningsverk i vaderna jag hade när jag kom hem! Så underbart!



Ang. träna själv eller inte så håller jag med dig att det kan vara skönt att träna med någon som passar som har lite samma mål och samma vilja. Men svårt att hitta någon som håller den nivån ibland... Då känns det bra att träna lite själv ist.

2010-09-24 @ 11:20:10
URL: http://bonzaijen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0