Mat är a och o!

Nu har jag fått mitt nya kostschema, jag ska få äta potatis och vitt bröd!! :thumbup:

Såhär kommer det se ut, för er som är intresserade..

Mål 1
Havregryn, hallon/blåbär och ägg

Mål 2
Blandsallad, potatis kokt/klyft, kycklingfilé/vit fisk/kalkon. (alltså ett av köttalternativen)

Mål 3
Blandsallad, kycklingfilé/mager skinka

Mål 4
Blansallad, potatis kokt/klyft, kycklingfilé/tonfisk/kalkon

Mål 5
Grönsaker/rotfrukter, nötkött/kotlett/fläskfilé/lax

Mål 6 
Lätt Kesella/kvarg, hallon/blåbär

20-30min före träning
BCAA, kreatin, 1 stor skiva vitt bröd, en msk honung... underbart gott med bröd! :D

Efter träning
82% whey alt. kasein

Med andra ord så kommer det bli massa mat istället för lätta mellanmål..
Ska bli spännande att se hur kroppen reagerar på det här :)
Nästa mätning är redan om 2½ vecka!
Wiihoo!



Dagens träning Axlar & mage

Sittande axelpress m. Hantlar 3 x 15, superset med
Sittande sidolyft m. Hantlar 3 x 15
Sittande axelpress i maskin 5 x 20
Kryssdrag i c.c 3 x 15
Rotatorcuff i c.c 3 x 12

Crunches på boll 3 x max
Bålrotation med medicinboll sittandes på bosuboll 3 x max

Härligt pass, kände mig stark och fokuserad :)

Veckans träning

Måndag: Axlar & mage

Tisdag: Rygg/Cardio
Onsdag: Ben
Torsdag: SpinPuls 45min
Fredag: Armar & mage
Lördag: Bröst/Cardio
Söndag: SpinMedel 45min

Nu ska jag kika på Ensam mamma söker, sedan steka kycklingen som är på upptining.

Massa matlådor har det lyckats bli idag.. :)


Kommentarer
Postat av: Charran

Starkt jobbat bruden! Miss You!

2010-09-20 @ 23:44:33
Postat av: Fanny

Tack gumms :D Miss you!! MKT!!

2010-09-20 @ 23:59:04
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där kosten lär ju inte bli några problem, smarriga grejer ju! ;) Jag ska härma dig och fixa lite matlådor, så skönt att ha!

2010-09-21 @ 09:01:54
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Spännande! Vem har du fått kostschemat hos? Kul att se vart alla vänder sig för sin kost.



Såg föresten Videoinlägget kul grej måste jag säga :)

2010-09-21 @ 11:38:16
URL: http://bonzaijen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0