Bad eyes

Idag var det mkt lugnare på jobbet, nästan för lugnt. :P
Tog iaf tillfället i akt att ta ut min friskvårdstimme, rev loss ett pass axlar & mage.
The same procedure as always!

Sittande axelpress m. Hantlar 3 x 15, superset med
Sittande sidolyft m. Hantlar 3 x 15

Sittande axelpress i maskin 5 x 20

Kryssdrag i c.c 3 x 15
Rotatorcuff i c.c 3 x 12

Dom två sista är inte enligt schemat, har lagt till dom som extra övningar.

Benlyft på bänk 5 x max 
Crunches på Boll 3 x max
Bålrotation på bosuboll med vikt 3 x max



Efter middagen tog jag mig en powernap på spikmattan, var riktigt skönt.
Ryggen och jag är inte överens nu.. CRAP! måste ringa till en sjukgymnast.

Drog i mig det sista av min Rage (ska testa ngt nytt nu, blir nog Preworkout från TopFormula) och drog till gym no.2.
Väl där så är det jag och en massa grabbar.. Inte EN tjej i sikte!
Men jag är inte den som bryr mig, funderar bara vart alla är..

Rygg

Latsdrag 3 x dropset, 15 reps per drop.
Sittande rodd, Axelbrett grepp 3 x dropset, 15 reps
Hantelrodd 3 x 15
Sittande rodd i maskin 3 x 20
Ryggresningar 3 x max

Sedan var jag färdigtränad för den här dagen... Riktigt nöjd!

Amanda ville gärna ta Boggi idag, helt ok för mig.. Då slapp jag stressa för att hinna träna också.

Nu sitter jag bara och mår så jäkla bra!
Visst, jag saknar några pusselbitar i mitt liv.
Men dom faller på plats en vacker dag...

Har även insett att det verkligen är dags att fixa nya brillor.. har börjat kisa mer.
Speciellt när jag läst i papper eller stirrat in i dataskärmen och tittar upp, då ser jag kasst på långt håll.
Dubbel CRAP!



Blir nog dessa som jag provade ut för ett år sedan..

Nu är det dags att börja tänka på refrängen för idag, stallet i morrn bitti innan jobbet.

Tace care!

Kommentarer
Postat av: pappsen

De bågarna passar du mycket bra i.

Kramar Pappsen

2010-09-02 @ 23:44:39
Postat av: Bettan

Du fancy, min systers man har en egen mottagning och han är sjukgymnast. Om d behóver ett handtag med ryggen sa säg till.

2010-09-03 @ 08:27:22
URL: http://fromstorumantomalaga.blogg.se/
Postat av: linnea

Inte fuska med ögonen. Iväg nu till optikern:-). Snygga glajjor!

2010-09-03 @ 10:00:12
Postat av: Petra

Ja tjejerna lyser med sin frånvaro på gymet just nu även på friskis :P

2010-09-04 @ 00:09:34
URL: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0