Bedtime

Fick sällskap av Vicky ikväll.. te, skitsnack, film och bara vara.. MYS! :)
Tack darling!



Kommande veckas träning..

Måndag: Axlar/Mage
Tisdag: Ben
Onsdag: Rygg
Torsdag: Spinning/Mage
Fredag: ??? (armar)
Lördag: ??? (bröst)
Söndag: ??? (armar/bröst)

Frågetecknen fre-sön står där eftersom jag åker bort med jobbet på verksamhetsdagarna, så jag har ingen aning om det finns tid över för träning.
Hinner jag inte och kommer hem i vettig tid på söndag, kör jag armar/bröst då.

Hoppas ni haft en skön helg!

Upp före tuppen i morrn, ska iväg och träna innan jobbet.

Sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Elin [D.Y.T]

Tack så mycket, ja jag gillar dom skarpt! ;D allt bra med dig då?

2010-09-27 @ 14:24:33
URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0