Allt och ingenting..

Då har Joel och Pappa åkt... lika tomt igen som tidigare, ensamt och tråkigt.

Spinningpasset idag var grymt!
Tack alla inblandade :D

Sedan raka vägen hem, för att inse att jag är utelåst..
Pappa och Joel hade inte kommit hem från Sthlm!
Så där stod jag, svettig, hungrig och lite irriterad.
Ringde Kicki, fick göra henne sällskap och låna duschen.

Har insett att jag MÅSTE fixa fler nycklar då jag bara har en, två st har nämligen blivit borttappade!
Inte av mig då såklart....

Middag och storhandling innan P&J åkte vidare till Lina.
Tack än en gång Pappa!

I morrn beger jag mig iväg till Nynäshamn med jobbet.
Tränings- och verksamhetsdagarna, fre-sön.. hemma igen på söndag eftermiddag.
Så helgen är fulladdad med jobb och lite träning.

Nu är det dags att sova, hoppas ni får en trevlig helg!

Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

Tack älskade Fanny för underbara studer med dej, det är alltid så tråkigt att åka, men så så underbart att ses. Ha en härlg weekend i Nynäshamn.

KRAMAISAR från Joel och mig.

Pappsen

2010-10-01 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0