Seasons Come And Go But I Will Never Change

Dagen har sprungit iväg i vanlig ordning.. ja hin int me!
Nåja, jag har ju det jag gör iaf.. inte är fröken sysslolös inte :)

Hösten slår sig fram i ruskig fart.. löven faller från träden, kylan kryper sig på.
Det enda jag gillar med hösten är dom vackra färgerna i naturen, den krispiga luften och mys i soffan med tända ljus.
Kylan, regnet och rusket klarar jag mig gott utan!

Jobbade till 17 idag, sedan var det dags för SpinPuls 45min, fick beröm för ett mkt bra pass!
Alltid lika kul att höra, det är ju för motionärerna jag är där, så det värmer i hjärtat när dom uppskattar det jag gör...

Sedan tog drog jag med mig Kicki till Löga för att simma några längder i bassängen samt bastu, det var riktigt skönt!
Tror det blir fler gånger faktiskt :)

I morrn ska jag lämna lite blodprov för att förhoppningsvis börja lämna blod igen.
Sedan jobb till 17, därefter träning och möte, hoppas på att vara hemma till 19.
Avslutar kvällen med en date med mina girls, I HOPE!! ♥




Går på repeat hos fröken Sundström...

Dags att knoppa, promenad i morrn då jag inte orkade mig upp i morse.
Men man (jag) måste ju få vara lite flexibel ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0