Uppvärmning är A och O

Vet att det är viktigt och ännu viktigare nu när jag kör tungt..
Men lyckades trots det sträcka mig i latsen på v.sida. Inte så farligt, men det kändes iaf!
Fick köra med lättare vikter och högre reps, vilket funkade bra.

Nu har jag lärt mig att vara ännu mer noga med uppv, vill ju inte dra på mig ngn skada.

Pullups 3x max
Latsdrag 5x10
Sittande rodd 5x10
Omvända flyes i maskin 3x10

Efter blev det 2km på löpbandet.. 9.15 blev tiden, bättre kan jag ;)

Kvällen har försvunnit till ingenting, inte alls bra!
I morrn ska jag göra lite nytta.

Jobbar kort dag i morrn, eftersom jag jobbar på lördag.
Slutar 12.30, sedan ner på stan på ett trevligt ärende och efter det fika med Karin, träna, handla mat och laga den.
Sedan göra en massa måsten hemma.

"If you are at the right place at the right time, you can make a hell of a hit...
...and still have a shot at surviving."


Över och ut..

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-13 @ 23:01:30
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) ajg tränar 4-5 ggr:)

2010-10-13 @ 23:01:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: pappsen

Ha en underbar dag, här har vi fått snö nu, det passar utmärkt att åka till Sydafrika nu. Skall jag köpa en ny mask till dig utan några innevånare...hihi. Gå in på www.zebrahills så ser du var jag befinner mig bl.a.

Pappsenkramisar

2010-10-14 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0