S.O macken och Celsius

Hur bra är inte detta!
Kära S.O macken hemma i Norrland har tagit in Celsius.
Kan inte säga annat är att JAG GILLAR!! :thumbup:
Då behöver jag inte bunkra upp när det är dags att åka uppöver, känns ju himlarns gött.

För övrigt så är mitt stash nu påfyllt.
Testade en smak som för mig är ny, innan det var dags för spinning.
Ginger Ale, and I liked it!



Love, love, love it!!

Idag var det alltså SpinPuls på schemat, gick riktigt bra.
Härliga motionärer och jag kände mig pigg och fräsch!

Resten av kvällen har jag handlat mat, lagat mat och sett tv.
Inget mer spännande än så, nu kvällsmellis och sova.

I morrn ska jag och Satu köra ett benpass igen, efter mitt schema.
Ska bli riktigt kul! :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0