Morgonmys..

Äter ju gröt oh ägg till varje frukost, så idag ville jag ha ngt riktigt gott.
Åkte iväg till coop, handlade lite grejer och hem för gófrulle.

Resultatet blev scones med ost och marmelad.. mumma! :D





Fick även i mig kaffe, kesella med bär och juice.
Mini hotellfrukost a la Fancy.. :)

Bra start på dagen!
Fortsätter med att tvätta, städa och baka inför kvällen.
Kl. 18 kommer ett gäng donnor hit för lite vinlotteri.
Säger som Maria, "det kan ju gå hur som helst" ;)


Gårdagen gick verkligen i ett...
Efter ett grymt benpass med Pär och Micke skulle jag som jag skrev tidigare åka ner på stan för att träffa Maria.
Insåg att jag hade lite luft i ena däcket på bilen.
Stannade till på en mack för att fylla upp det, vad tror ni då jag råkat ut för.. jo, same shit as the last time!
Ventiljävlen har spruckit sönder.. :@
Åkte raka vägen till Bäckby Trädgårdsmaskiner och vulk för att höra om dom kunde hjälpa mig. Snälla som dom är fixade dom det på en gång! Mina hjältar.. :D
Blev trots allt inte så sen till mötet, men fick dok sitta där i träningskläder.
Vad vore livet utan små motgångar i vardagen, jag är iaf glad att jag såg det innan däcket var helt tom.
Byta däck i dessa naglar är ingen höjdare.. haha

Maria har lagt upp en bra plan för kommande år, nu återstår det att få höra ett pris på detta.
Det blir av hur som helst, men hur och på vilket sätt beror på kostnaden.
Berättar mer om detta när det verkligen tar fart.

Mätningen då..
Kan inte annant än säga TOPPEN :)
Vikten ökar, muskelmassa ökar samtidigt som fettprocenten minskar.
En så liten förändring kan göra så mkt, bara fortsätta jobba på.
Fredriks kommentar "ikväll få du fira", haha.. och det gjorde jag..
Åt en galet god snickerskaka med en stor latte, på Coffehouse by George.. mums..
Idag är det min fria dag, får äta va f*n jag vill heeeela dagen.

Nu är det dags för tvätt, bolaget, ica (igen då jag glömde socker) och sedan sätta igång med bakning.

Gårdagens träning

Benböj 2x12, 3x6
Benböj med viktskiva ståendes på bänk 3x10
Sittande Lårcurl 3x8
Benspark 3x8
Vader 3x5, 3x10,10,10 Halva rörelser, och hela.

Idag känns det regält i framsida lår.

Måste bli bättre på djupa knäböj med fri stång, blir svag när jag ska upp och tappar hållningen.
Så går det när man fuskar och inte kör det man är dålig på.
Men skam den som ger sig, det kan bara bli bättre!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0