Just the way you are!

Känner en enorm lycka inombords!
Det är så många runtomkring mig som har ett sånt där skönt flyt i livet, vilket smittar av sig. :)
Rätt underbart att glädjas åt andras lycka ♥

Dagens träning vart rygg, avslutade den med massage. Grymt behövligt!

Pullups 3xmax
Latsdrag m. v-handtag 5x6-8
Sittande rodd m. v-handtag 5x6-8
Omvänd peckfly, baksida axlar 3x10



Bilden togs i oktober för ett år sedan.. dags för nya bilder för att se om det hänt ngt mer!

Fick bra kontakt, men har slarvat med maten idag vilket märks då jag kände mig lite orkeslös.

Annars då? Jo tack, det rullar på..

Jobbar, äter, tränar, äter, sover, äter, jobbar, tränar, äter.. osv.. ;)

Men i morrn efter jobbet ska jag faktiskt ta och göra ngt annat också, nämligen AW med Vicky oxh Kicki.
Vi avslutar kvällen med fredagsmys med massa snask och skitsnack.

På lördag är det Uppsala som gäller, Älggasque med Lina, Elin & Linda samt måånga fler som jag icket känner. Kommer nog att slinka ner ett glas vin eller två till middagen och under kvällen.
Hoppas bara klänningen Vicky pratar om funkar för mig, annars har hon säkert ngn annan som passar.
Mina egna visar för mkt ben, för att de ska vara godkända att ha på en sådan här tillställning.

Nu är det Rosa Bandet Galan..

Saknaden av Erika är fortfarande stor.... ett hål i hjärtat. ♥

Glöm inte att skänka en slant här eller på annat sätt, liten som stor..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som ni kommer få det hur bra som helst i helgen. Vi ska göra en helg i s-vall med poker till grabbarna och Ikea till oss brudar. Ha en trevlig helg. Kram kram

2010-10-28 @ 21:41:18
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Tove

Kul att du kommer till Uppsala! Jag bor själv här, så vem vet, vi kanske ses :) Stan är inte så stor som man kan tro. Haha.



Och åter igen, tack för tränings tipsen jag fick av dig via mailen!

Mvh Tove

2010-10-29 @ 15:42:40
Postat av: Fanny

Ja, men va kul! Man vet aldrig, ser du mig så måste du komma fram och hälsa :D



Inga problem, det var så lite så. :)

Ha en skön helg!

2010-10-29 @ 21:12:59
URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0