Invincible

No matter just how far our paths may lead.. we're invincible!

Dra mig baklänges!!
Träningsvärken som kommer slå mig 48timmar efter gårdagens pass, kommer inte vara att leka med.. :O
Jag har ont nu och kommer med andra ord att få galet mkt ondare i morrn.. Moahaha!! :D
Älskar att känna träningsvärken i "vingarna"..

Idag blev det Bröst

Bänkpress 2x uppv, 3x8
Lutande Hantelpress 3x8
Hantelflyes 3x10 (mindre lutning på bänken)
Bröstpress i maskin 3x10

Veckans snabbast avklarade pass... skönt att inte träna över en timme varje dag.


I morrn är det dags för en koll på hur kroppen har svarat på kosten.
Känns spännande, hoppas verkligen det går åt rätt håll nu.
Håll tummarna mina vänner!!!!

Slutar jobba kl 13, sedan iväg till Outlet för att mosa ben med Pär.
TUNGT och jävligt är målet ;)

Kl 15 är det dags för "dommen", på gymmet, så jag behöver inte stressa iväg ner på stan.
Sedan är det raka vägen hem, duscha och rulla ner på stan för lite coachning.

Ska träffa Maria som jobbar som mental coach.
Jag tror att hon kommer kunna hjälpa mig på väg mot mitt mål, men även i vardagen.
Ska bli riktigt kul att surra med henne, höra vad hon har för "plan" för mig. :)
Så det blir fika och cafée häng..

Sedan hem till tvättid och filmkväll..

En fullbokad fredag framför mig, men full med trevligheter! :D

Nu kvällmellis, sedan en dusch och inta sängläge..



Lyssna och njut..





Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter riktigt spännande!! Du måste berätta allt sedan!! Är nyfiken ;)

2010-10-08 @ 08:30:50
URL: http://bonzaijen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0