Inspiration och hinder

Jag hämtar inspiration från andra bloggar, tidningar, böcker och likasinnade träningssjälar.
Men den bästa motivationen får jag fån ER och min familj/vänner!
Att få erat stöd och peppande ord är det bästa.

Än en gång så har jag fått ett fint meddelande från en vän och läsare!
Eller rättare sagt så har jag fått två den här helgen.. :D
Det värmer så i hjärtat att NI blir motiverade av att läsa om min resa mot mitt mål.

Att mitt prat kring min träning och glädjen till den, kan inspirera någon annan till att sätta upp sina mål och i sin tur kämpa mot dem.
Det om något får MIG ännu mer motiverad till att fortsätta med det jag gör.
Och framförallt skriva om det här!

Har man bara målet inpräntat i näthinnan, så finns det INGEN som kan sudda ut det.
Det är bara du själv som skapar eventuella hinder som kommer ivägen, för det är du själv som väljer att se dessa problem som ett hinder.

Kommer ett ivägen mot ditt mål, så finns det bara en väg och det är över!
Vissa är större än andra och tar längre tid att komma över, men så länge målet är tydligt och skarpt så finns det inget annat.
Tron på sig själv är det viktigaste.

Ni är grymma!!



Såhär glad känner jag mig ikväll...

Dagens träning blev ett spinningpass.

Fick en mycket givande och bra feedback efter passet, vilket motiverar och inspirerar mig till att fortsätta precis som jag gör.
Jag gillar Ledaruppföljningar! :)
Så skönt att få veta att det jag vill förmedla med mitt pass och mitt upplägg, går fram och blir just precis så som jag tänkt. 
Det är ett bra kvitto!

Kommer somna med ett leende på läpparna.. det här är en bra söndag! :D

Natti natti

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp din musik du lyssnar på när du tränar och blir taggad av?

2010-10-25 @ 11:18:55
Postat av: Tove

Du är en superstark tjej och en stor inspiration! =) Tack för en underbar läsning!

2010-10-25 @ 12:06:08
Postat av: Linnéa

jag tycker inte du har annat än rätt=9 Har inte hunnit med Celsius än.. har vart uppe i storuman nu ett tag. Och jag tror faktiskt inte det finns där..;) Men jag ska ta mig i kragen och gå och köpa så jag får testa=)

2010-10-25 @ 14:40:47
Postat av: Petra

Bra skrivet!

Det är även peppande att läsa din blogg :)

2010-10-25 @ 17:12:53
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack!! ni är underbara! :)

2010-10-26 @ 00:24:56
URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0