Hela livet är ett disco..

.. bara att dansa med och rocka så mkt du bara kan!!! :)

Tränade med Kicki & Ida F idag, armar stod på dagens agenda.

Sittande hantelcurl 3x10  
Frenchpress 3x10    
Bicepscurl i maskin 3x10   
Puschdowns i cable 3x10 (fokus på den exentriska fasen)
Bicepscurl i cable 3x10   
Sittande tricepssträck m. hantel 3x14  
 
Jag tycker att vi fick till en jädra bra pass! :thumbup:

Nu blir det en dusch, sedan iväg till Ramona och Engbom.
Köper med mig en redbull på vägen, ingen ferre för min del.
För det första så är jag inte sugen, för det andra så jobbar jag i morrn.

Soffan lockar sjukt mkt... skulle lätt kunna sjunka ner i den och bara var ikväll.
Men det blir så långt mellan gångerna som jag får träffa gänget, så jag tar mig i kragen och pallrar mig ut på "landet".

Ha en skön helg!

Fancy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0