Celsius is the shit!

Jag kan inte annat är säga bra saker om denna dryck!
Tar jag den innan spinningen så får jag en helt annan ork än om jag kör utan.

Rena rama bumbibärssaften! :thumbup:
Att det sedan ökar fettförbränningen är bara ett plus i kanten.

Om ni inte har testat den, så tycker jag att ni ska det.

Bra grejer det där! :D

Celsiuskraften kommer från en utvald, vetenskapligt validerad kombination av kvalitetsingredienser som grönt te med EGCG, ingefära, kalcium, koffein, krom, B-vitamin och C-vitamin.
Tillsammans arbetar de här ämnena för att öka ämnesomsättningen över en tretimmars period.
Det resulterar i en bibehållen kaloriförbränning och ökad energi.
Det är de här ingredienserna som ger Celsius sin kraft. De rätta ingredienserna i rätt kombination!

Hämtat från: http://www.celsiussverige.se/FAQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0