Bumpy ride

Bra förklaring på livet.. :)
Just nu känns det iaf mkt bra, precis nu, ikväll.
Morgondagen kan bli ännu bättre, eller bli ett gupp som jag måste komma över.
Röstar iaf för en raksträcka!

Träningsveckan kommer se ut såhär

Måndag: Bröst/mage
Tisdag: Löpning
Onsdag: Rygg
Torsdag: Ben
Fredag: Armar/mage
Lördag: Axlar/löpning
Söndag: VILA

Dagens

Bänkpress 2x uppv, 3x8
Lutande Hantelpress 3x8
Hantelflyes 3x10 (mindre lutning på bänken)
Bröstpress i maskin 3x10

Hängande benlyft
Crunches på boll


Har inte hunnit med så mkt mer ikväll.. nu blir det kvällsmellis och sedan duna.
Ska hinna med löpningen innan jobbet, då vi har träningskonferens fram till kl. 21 i morrn kväll.
Tyvärr inte mer intressant inlägg än såhär ;)

Kom över denna goding...



Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill bara säga att du inspirerar mig i min väg mot bodyfitness :) tack för en kul blogg!



Har du några tips på hur jag ska göra för att öka min muskelmassa osv

så får du gärna maila mig! [email protected]



Mvh Tove

2010-10-12 @ 10:39:18
Postat av: Tove

Just det, jag är imponerad av ditt resultat på ryggen :) det gav mig en forhoppning om att även jag kommer lyckas!

2010-10-12 @ 10:40:14
Postat av: pappsen

Ett JÄTTESTORT GRATTIS, du vet vad jag åsyftar-

Jag blev så jätteglad. Jag är så JÄTTESTOLT.

Goa pappsenkramisar

2010-10-12 @ 13:07:01
Postat av: Fanny

Men gud va glad jag blir Tove! :D

Att lilla jag kan inspirera ngn.. :blush: you made my day girl!

Tusen tack!

Visst kan jag dela med mig av ngr tips, mailar dig i helgen.

Kör hårt på gymmet så länge! ;)

2010-10-12 @ 21:28:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0