Ben och rooompa

Idag körde jag ett pass med Satu igen.
Vi får till riktigt bra pass ihop, det är så kul att träna med någon på samma nivå!

Knäböj i smith 3x8 (tyvärr var det upptagen vid fristången, riktigt irriterande då jag var pepp på den)
Benpress i maskin 1x8, 1x10 (andra setet kändes mkt lättare så fick ÖKA) 1x8
Benspark 1 ben 3x8
Lårcurl 1 ben 2x10 1x8
Stående vadpress i smith 3x10-15
Sittande vadpress 3x10-15



Bild från förra veckans pass...

Helt sjukt att jag säger detta, men jag ÄLSKAR att köra ben.
Ser redan fam emot näsa vecka :)

Nu ska jag bara chilla i soffan och se tv, njuta av dagens träning

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: pappsen

Vi fög ner till Port Elisabeth och har varit där nu i 3 dagar och åkt efter Garden Road som går till Cape Town.

Är nu tillbaka i Johannesburg och åker till Kreugerparken i morgon 50 mil härifrån med bil som du väl känner till. Vi stannar där i 3 dagar och sedan tillbaka till Johannesburg för att flyga ner till Durban och åka till zebrahills.com

Det är fantastiskt fint här och ett mycket omväxlande land

Pappa parattzi har tagit många vackra bilder.

JAG ÖNSKAR DIG EN UNDERBAR FEST MED ÄLGEN och övriga syskon.

Pappsenkramisar

2010-10-28 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0