Allt är inte guld som glimmar

Men mina naglar är bra läckra!
Äntligen har mina långa klor bytts ut mot stl kortare och en ny färg.
Lika nöjd som vanligt, Kicki är the best!



Då var jag människa igen. ;)

Träningen för dagen blev bröst.

Plan hantelpress 3x8 (öka nästa vecka)
Lutande bänkpress 3x8 (samma här.. öööka)
Hantelflyes 3x10 (mindre lutning på bänken)
Bröstpress i maskin 2x10

Tidspress som vanligt.. magen uteblev, så jag får ta den i morrn.

Har inte gjort så mkt mer idag, tränat, jobbat och fått nya nails.
Nu är det bara sängen som gäller, men först kvällsmellis.

Tänker även följa en läsares önskemål..

Lyssnar bara på min musik när jag kör själv, tränar jag tillsammans med någon så är det gymmets musik som gäller. Men det här än en av alla låtar som motiverar mig..
Kommer att fortsätta bjuda på mina favoriter.



Det här är en tyspisk benlåt för mig.. bara mosa och TRYCKA! :)

Godnatt..

Fancy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0