V som i v-form

Idag körde jag rygg ihop med SATU..
Det är verkligen grymt kul att köra med henne, bra tips och övningar.
Jag säger inte emot, den här bruden kan sin sak! ;)
Har ni inte läst hennes blogg, så kan jag rekommendera den.
Hon ger bra tips på övningar & kost, så in och surfa runt där!

Chins assisted 2uppv. 3x4-8
1 arms Highrow 3x8
Latsdrag 3x8
1 armsrodd i cable 3x8-10
Skivstångsrodd i smith 3x8





Fick sedan en dos av behövlig massage, ont så ont, men ändå skönt.

Nu ska jag snart bege mig ner på stan för en kaffe med Clara.

Resten av kvällen spenderas i soffan, lite sugen på en film.
Men det är alltid trevligare att se den tillsammans med ngn, så det får vara.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul när man hittar bra träningskompisar som kan sin sak :-)



Åh vad ditt hår har växt! Sååå fint!



Hoppas du får en mysig fredagskväll!



PS: Alltid lika kul när du lägger ut träningsbilder!

2010-11-12 @ 17:36:55
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Makkan

Jäkla snyggt kort bild nr 2! Looking good!! =)

2010-11-12 @ 18:15:52
Postat av: Fanny

Tack Makkan.. :)

2010-11-15 @ 00:01:03
URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0