Tick tock, tick tock....

Måndag fullspäckad AB!
Det har verkligen gått i ett idag, helt plötsligt var dagen slut.
Hunnit göra allt på jobbet? Nope.. bara en bråkdel.
Nya tag i morrn då!

Dagens träning

Bröst & mage

Plan bänkpress i smith 3x6
Lutande hantelpress 3x6
Hantelflyes 3x10 (mindre lutning på bänken)

Crunches på boll 3x max
Bålrotation med vikt sittandes på bosuboll 2x max

Sen som vanligt i morse, så min planerade dans med löpbandet blev inte av.

Nu ska jag fixa mat för morgondagen, same procedure as always!

Oh no!!! batteriet i min matvåg är out... suck, blir att ögonmåtta.
Alltså måste jag köpa nya i morrn, ska nog passa på att köpa till stora vågen som vart utan i snart ett år. :P

Sov gott raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0