Kommer somna ovaggad...

Har nog aldrig känt mig så full av inspiration och tömd på energi, på en och samma gång.
Helgen har varit helt fantastisk!

HIT var helt insane! Hoppas vi kan dra igång det i Vässan.. :D
Föreläsningen som Martin Lidberg hade "Vägen till framgång" var riktigt intressant och motiverande att lyssna på.
Han pratade om hur viktigt det är med mental träning och att tänka positivt.

Tänk att jag har redan tagit klivet in i det "mentala".. andra träffen med min underbara coach på torsdag!
Jag ska lyckas! Visionen är tydlig, jag ser mig där jag vill vara, det är fullt möjligt!

Hoppas ni haft en grym helg på alla sätt och vis!
Nu ska jag lägga upp benen i soffan och kika tv.
I morrn siktar jag på sovmorgon och vilodag, I think i need it ;)



Försöker vänja mig vid att håret är lite kortare...
Men jag är supernöjd med färgen, och längden kommer kännas bra till slut.


Kommentarer
Postat av: Helene

Såg precis att du också var en av ALLA funkisar som var där med!



Visst är man trots all träningsvärk sugen på att fortsätta träna imorgon? men bäst att vila till tisdag endå!

2010-11-22 @ 00:32:17
URL: http://hellohelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du läst the secret? den handlar mycket om hur man ska visionera till det man vill göra, bli mm. mycket bra bok! rekommenderar den verkligen :)

2010-11-22 @ 10:55:27
Postat av: Alexi

Vad bra att du satsar på dig själv, lycka till!!

Postat av: Fanny

Anonym: Ja, jag har läst halva.. Men ska nog öppna den igen och läsa hela :)

2010-12-02 @ 08:58:14
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0