Sydafrika

Shit vad jag längtar tillbaka!

Bjuder på några godbitar, väntar fortfarande på att få bilder av pappa och Elin. :)

























En vacker dag ska jag banne mig tillbaka dit, who's with me???


Dagens träning..

Spin/puls 45min, sjukt härligt som vanligt! :)

Igår tillagade jag för första gången i mitt liv pangasiusfilé, alltså hajfilé.
Dra mig baklänges va gott det var!
Enkelt snabbt och smaskigt... använde mig bara av salt, citronpeppar och basilika.
Sedan i i ugnen i 15min, serverades tillsammans med klyftpotatis och sallad.
Lite omväxling istället för att äta kyckling 3mål/dag, varitation förnöjer. ;)


Dags för kvällsmellis, sedan sängen och drömma mig tillbaka till SA.

November är en riktig pissmånad, eller hela hösten och vintern kan jag gärna vara utan!
Förutom jul och påsk hemma i norrland såklart.. :D


//Fancy


Kommentarer
Postat av: pappsen

Visst skall du det, jag kommer nog att bjuda på resan. Det är ännu bättre här nu, över +35 nästan hela tiden, flyger ner till Durbun och indiska oceanen i morgon eftermiddag. Har ett intressant möte på förmiddagen. Vi åker sedan till ett fantastiskt fint område väster om Durban upp mot Drakensbergen. Det går inte att beskriva med ord hur det ser ut här.

Maten är helt fantastiskt, jag var på en fantastisk fin golfklubb och en underbar restaurant. Har också talat med Ryan Holmner här nere

Vi får ta en längre tripp ner minst 3 veckor allt annat är för kort

Pappsenkramisar

2010-11-02 @ 22:48:57
Postat av: Linnéa

bra att du lyckas hitta någon variation på föda arma flicka. Det kommer ju att växa kyckling ur dina öron till slut;-P

2010-11-03 @ 20:13:18
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Linn

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se lite prima grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-11-30 @ 15:03:15
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0