High five!

Var inte laddad, motiverad, sugen, taggad, peppad.. Ja, kalla det vad ni vill!
Men bestämde mig för att träna iaf..

Precis när jag ska in och köra kommer dagens räddare, Satu!
Thank you babe!
Vi fick till ett gött ryggpass, så jag är riktigt nöjd. :D

Chins i assisted chin/dip (hjälpvikt upp, med andra ord) 3x6

1 arms rodd i cable 3x8

1 arms high row i maskin 3x8

Latsdrag 3x8

Stångrodd i smith 3x8
 
I morrn ska jag MOSA mina älskade ben!

Dagarna på Färna Herrgård har varit riktigt bra!

Veckan har gått så fort, i morrn är det äntligen fredag.
Vilket innebär mys i soffan med fri mat! Eller, vänta nu!
Har ju ätit trerätters till middag igår, massa fika och inte "min" lunch.
Tror nog att jag redan har förbrukat min ätardag.. :( Ogilla!
Hmm, får helt enkelt mysa utan massa gott.

På lördag är det dags igen för vinlotteri med några av mina girls!
Vi avslutar kvällen med utgång, kommer bli lovely ;)



Jag och söta Kicki...

Kvällsmellis och sängen

Fancy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0