Celsius & Allt För Hälsan Mässa

Då var en dag på "Allt för hälsan mässan" i Sthlm avklarad.
Passade på att handla lite då det var mässerbjudanden!

Detta fick jag med mig hem..





Min STOOORA favoritdryck Celsius var givet att införskaffa... ;)
Köpte med mig 12 burkar, men Robert var så snäll och bjöd mig på 5st extra!
Det tackar jag ödmjukast för!!!
Nu har jag så jag klarar mig ett tag... månaden ut iaf!
Fastnade på ett foto med mamsen också, kommer upp på FB.



Sorry Bettan, men Marina får en burk Ginger Ale hemskickad..
Men visst kan jag bjuda på en när du kommer hem till Storumandagarna ;)
Grattis till Marina, som kommer testa Celsius för första gången! :thumbup:

Gjorde även ett besök i Top Formulas gigantiska monter!
Där goa Denice stod och var sådär glad och trevlig som hon alltid är.
Surrade, köpte protein (testar ny smak, Skogsbär) och fick en flaska och shaker på köpet.
I LIKE! :D

En låda Swebar med favoriten Mintchoklad och två gratis nummer av Fitness Magazine, får nästa nr. hem till brevlådan.


Tackar Mamma och Benke för den här dagen, utan er hade jag suttit hemma och inte vart med om allt!


Glömde skriva om gårdagens träning med Kicki.

Blev axlar, lite biceps och triceps.
Detta eftersom jag inte hunnit genom hela kroppen i veckan annars.

Militärpress 3x8, 1x6
Sittande hantellyft åt sidan 3x8
Kryssdrag 3x10
Bicepscurl m. z-stång 4x10
Tricepspress i cable 3x dropset

På kvällen blev det lite vin med några av mina fina tjejor, så mysigt!

Nu ska jag se Ensam Mamma söker innan sängen.


Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman för en jättemysig dag!! Älskar dig!!

Pussokram!!!

2010-11-15 @ 00:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0