Bättre sent än aldrig

I morgon är det äntligen dags!
Mitt hår ska få sig en välbehövlig renovering, aldeles för länge sedan sist..
Så i morrn ryker topparna och det blir en mörkare nyans :)
LOVELY!!!

Är lite sugen på att klippa lugg, vad tror ni om det??

Dagens träning

Körde armar med Annas Kristoffer och Sebastian..
Dom körde på bra med mig, det är bra!
Behöver all pepp jag kan få :D tack grabbar!!

Bicepscurl i cable m. omv. grepp 4x10
Bicepscurl med z-stång 3x10
Bamsen 3x dropset
Frenchpress 3x max (pumpade ut allt, så jag räknade inte)
Tricepspress i cable 3x dropset

Spaghettiarms AB.. I like!

Dags att sova, upp 6.00 i morrn..



Kommentarer
Postat av: Hannah

gick inte å kommentera senaste inlägget.. vart de complete-klippning? :)

2010-11-19 @ 13:03:38
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0