Väntan är över..

... och tyvärr blev jag inte uttagen.
Men jag ska inte ge upp för det, får helt enkelt fixa det på egen hand!

Kommer dock ta lte längre tid, så ingen tävling i år för min del..
Siktar in mig på 2011, vilket känns såååå långt borta.
Men jag vill göra det ordentligt om det ska bli av, tänker inte kliva upp på scen och känna mig fjuttig.
Så nu ska det bara byggas massa muskler!!

Önskar mig pengar i födelsedagspresent! 1200:- för att vara exakt :)
Måste gå och få mig ett bra kostschema, som är anpassat för hård träning och muskeltillväxt!!
För den biten är jag kass på..

Sedan är det bara för mig att jobba ännu hårdare, fokuserat och målinriktat.
En vacker dag så ska jag upp på den där scenen!
Finns inget annat... det är mitt mål och jag är sjukt taggad!



Ikväll ska jag bara slappa, hyra en film och mysa ner mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad tråkigt! Men som du säger, det är bara att komma igen. 2011 är inte såå långt borta som man kan tro! Nu har du ännu mer tid att trimma kroppen till det bästa!

2010-05-08 @ 22:16:47
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Karin

Åh, synd! Tänk att du har ett helt år att bli stooor nu! Heja heja!

2010-05-09 @ 00:03:46
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Bloggmia

Gud vad tråkigt!

Men kanske åker du ändå ner och kollar iår? Satsar fortfarande på att försöka ta mig upp i år. Ligger i och ännu går det bra. Har ju startat på totalt noll vad gäller form och fasthet så det går ännu rätt fort frammåt!

Vi kanske borde styra en fika med fitnessgänget snart??

:D

2010-05-09 @ 14:53:38
URL: http://www.bloggmia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0