Snabbis

Kör en snabb update av dagen.. kör ju på övertid idag igen!
BIG TIME den här gången

Har varit effektiv som tusan idag.. :)
Både på jobbet och på min fritid.

Stallet i morse, promenad med Boggi.
Raka vägen till jobbet, började inte förrän 11 så jag han med en 45min promenad i sooolen!
Jobbat och betat av en massa som hamnat på hög över ledigheten.
Spinning med Matts efter jobbet, svettigt värre men sjukt kul!
Tanken var att jag skulle köra ett benpass på det. Men orkade helt enkelt inte!

Har fått mitt nya träningsprogram idag, tog hjälp av Ted, en grym kille! :)
Jag är verkligen taggat till tänderna på att köra igång utifrån det..
Men blir inge ben i veckan då jag missade idag, plus att jag kommer köra spinning tre dagar i rad.
Så i morrn är det axlar & mage som är på tur.

Avslutade min kväll med en 35min promenad, kände att jag behövde komma ut och får lite friskluft.
Skönt avslut på dagen!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul med ett nytt träningsprogram :-) Vilken ny inspiration du kommer att få. Hur kommer du göra med axlarna? En eller två dagar? I sommar ska jag försöka köra på två dagar.



Kramen

2010-05-18 @ 19:45:27
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0