Sliten..

Känner mig rätt så trött efter den här dagen..
Har jobbat i konstant värme, måste vara ngt tjall på ventilationen.
Aldrig druckit så mycket vatten och sprungit så mkt på toa som idag!
Spinning efter jobbet, vickade på Fias pass och sedan gymmet...phu!!

Första träningspasset på nya schemat idag.. axlar och mage.
Kändes mkt bra! :)
Riktigt skönt att ha övningar att utgå ifrån, då går jag in och kör det jag ska.
Blir lätt att jag står och kliar skallen annars och tänker "jaha, och vad ska vi köra idag då".
Sedan blir det onödigt många övningar bara för att...
Men nu är det ordning på torpet, inte mer än nödvändigt!

Har förresten omtänksamma vänner! :)
Micke tycker jag dricker för lite vatten, så han kom med två flaskor till mig idag.
"En ska du ha under dagen, och en när du tränar"
Minst 2L/dag, iställer för mitt nuvarande intag på 2-4glas/dag.. :/
Jag SKA bli bättre, promise!!

Är ute i god tid nu, 40min kvar till sovdags.
Blir sallad till lunch i morrn från smörgåsbutiken, så behöver inte laga nå käk heller! :)
Deras sallader är dom bästa! dom snålar inte på kycklingen som Ica tex..

Nu ska jag snart krypa isäng

Sova, återhämta mig, väääxa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0