På resande fot

Den här veckan är jag hemma 2 dagar av sju och ena dagen är idag.
I morrn bär det av till Jönköping med jobbet, studiebesök på friskis och utbyte av erfarenheter.
Jag ska träffa träningsansvarige och diskutera spinning bland annat.
Kommer bli mkt trevligt! :)
Är tillbaka på onsdagkväll.. då lovar jag att lägga upp bilder från helgen.

Benpasset idag flöt på riktigt bra!
Bra kontakt och kände mig stark, gillar verkligen mitt nya upplägg.
Från att ha hatat att köra ben, så smyger sig en glädje över mig inför varje pass..
Fortfarande sjukt jobbigt, men mkt roligare.. speciellt när jag börjar känna och se reslutat!
Vill bara ha mer!! This is my drug ;)

Blev soffhäng och film ikväll, Bröllopsfotografen.
Helt ok film, trodde den skulle vara roligare men helt klart "seduglig".

Sängen nästa, natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0