Min dag

Hade en riktigt grym kväll igår!
Tusen tack mina vänner för att ni kom, utan er vore den inte densamma! ♥

:thumbup:

Var hos mig i stort sett hela kvällen, kikade när jag ringde taxin 00:22 exakt.
Så vi var inte ute på krogen förrän närmare 1.. men det är ju alltid bäst på förfesten!

Några bilder från kvällen...

Fixar "toppingen" på kladdkakan... goaste ever!



Tapas för hela slanten



    

Jag och söta Hannah



Babe, Björn och Jag



Carro, Ramona, Josse, Björn, Tomas, Vicky och Sara

     

En bakis men mkt nöjd Fancy! :D



Mamma och Rediar kom och drog upp mig ur soffan.
Iväg på Ikea och kom he med balkongmöbler till min balle!!
HAPPY!! :D
Än en gång, tusen tack! ♥
Nu ska jag bara fixa dynor, blommor, trägolv, matta m.m.
Så blir det ett mysigt ställe att sitta på i sommar.
Önskar bara att det var inglasat...



Utsikten är inget jag klagar på direkt...



Men nog hirar det lite i magen när jag kikar ner..



Tänkte dra mig ut ikväll också, men tror inte att jag orkar..
Ska känna efter ett tag till.. men vinglaset får stå över ikväll!
Nu blir det inge mer på bra länge! ;p

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

Naw gulle! Tack för en sjukt trevlig kväll!! Födelsedagen verkar ju blitt kalas den me! :D

Grattis igen kära du!!:*

2010-05-16 @ 10:59:41
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni såg ut att ha haft riktigt kul! :D Wihu!

2010-05-16 @ 12:16:49
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Mor

Njut av stunderna på din balkong nu!!

Hoppas att festens efterdyningar känns bättre idag...;)

Och som sagt var: Ta balkonglådorna med dig och kom hit vetja!! ;)

Pussokram!!

2010-05-16 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0