Långhelg

Då har jag tagit helg, grymt skönt att få hela 4½ dagar ledigt.
Slutade jobba 12:30 idag och börjar inte förrän på måndag kl 10:00.
Det gillas!! :)

Brännboll och grillning stod på schemat för kvällen.
Men först rev jag och Hannah av ett två pass på gymmet.
Först biceps/triceps sedan 45min spinning.
2st klockrena pass, bra tryck i gymmet och härligt flyt på passet. :)
Kan inte annat än vara galet nöjd!



Nu är det sängen som väntar.. ska bli skönt att krypa ner..
Känner mig rätt så mör sedan gårdagens benpass, dagens spinning och kvällens brännboll.
Kommer sova länge i morrn, utan tvekan.

Cyklade hem i rätt tid, regnar som tusan och åskan valde att dra en repa..

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, träning är bäst! ;) Jovars, hade sjuk träningsvärk på insida lår! Och i rumpan, men det kan ju också ha varit från utfallsstegen i början av veckan! :D



2010-05-13 @ 16:28:38
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0