Tattoo

Nu har jag nästan bestämt mig för hur min tatuering ska se ut! Finally!!
Den ska iaf sitta på nacken bakom örat..

Ljuset på hebreiska som är till minne av min moster!

אור

Sedan så funderar jag på att lägga till ett hjärta eller ngt, där är jag inte helt klar i tankeverksamheten.

Ikväll blir det tårta och fika hos Ramström som fyller år!
Inge party då jag ska natta hästar ikväll och släppa ut i morgon samt jobba..
Men jag kan ju ha kul utan alkohol med i bilden. :)
Räcker gott med trevligt sällskap, ngt gott i magen och kaffe.
Vilket det bjuds på ikväll så då är jag nöjd!

Dagens träning blev bröst.. klämde in lite extra på axlar och triceps.
Fick sällskap idag, vilket är varmt välkommet!

Sedan träffade jag upp en polare som kommer ställa upp och hjälpa mig ngr fredagar när jag slutar tidigt.
Jag har bra vänner! :D
Han har mkt bra tips i bagaget när det kommer till styrketräning, så det tackar jag INTE nej till!!

Äntligen helg då... skönt som fasen!

By the way!
Ansökan skickas nästa vecka, då lovar jag att avslöja vad det gäller.
För jag vill ju att ni håller tummarna och "ber" för mig.. att det gå hela vägen ;)

Nu duschen och käk i magen, sedan ut till Jocke och Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0