Shoppaholic AB

Mitt nya företag... ;)

Detta kom med mig hem idag.. skorna har ni redan sett.



En smartshake, mitt favvo protein (mintchoklad) och celsius.. här ska "preppas"..



Pajform, pensel och rivjärn... alltid bra att ha i köket.



Handdukar & duschdrapperi, kul med förnyelse i badrummet.
Utnyttjade ett presentkort på makeup store, som jag fått av Lina i julklapp.
Blev en kajal och skuggpensel

Nu sitter jag här och myser.. en lördagkväll med god mat, vin och trevlig sällskap.

Har haft en härlig dag, tack Moa! :)



Kommentarer
Postat av: Mysan

Wooh! celsius kom till min praktikplats nu i veckan, rebull kan slänga sig i väggen! :P

Jag tycker iofs dom med bubblor är godare än dom andra, men d finns ju rätt många smaker att välja på å dom är goda & funkar allihop. :)

Funkade förresten min häxblandnings till förkylningsdämpare?

Ha dä! :)

2010-03-06 @ 22:40:30
Postat av: Fanny

Mysan: Ja, eller hur, Celsius is tha shit!! :D

Har bara hunnit smaka wild berry, den var nice.

Det blev ingefärste med honung och vitlök.. så inte exakt det du skrev, men det funkade fint iaf! :)



Sköt om dig!

2010-03-08 @ 10:53:54
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0