Raaaaage

Sitter här och häller i mig min Rage och laddar för axlar och mage.
Ikväll blir det en tidig kväll, sömn har det inte blivit så mkt av i helgen.
Gårdagen var som ett töcken..
Inge vidare social med familjen, men vi mös i Linas soffa och det gillade jag iaf! :)

Ny vecka och nya tag, fullbokad upp över öronen! Men det är ju inget ovanligt..

Kom på att jag glömt meddela resultatet från mätningen i fredags!
Har såklart lagt på mig lite fett, men även muskler.
Så det var som jag trodde. :)
Vikt 65,8kg
Fettprocenten är 10,91% (Underhudsfett)
Har ökat 1.57kg i muskler
Lite lite men jag är nöjd ändå, det går ju åt rätt håll iaf! :)

Nä, nu ska fröken Norrland lyfta lite weights..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0